57769
Book
In basket
Potencjał dziecka, jego szerokie możliwości nakła­dają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dziecka trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywa­nia i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dobranych czynności dydak­tyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać potrzebnych zmian? Mamy świadomość koniecznych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy też szacunek do tego, co cennego i ważnego w tym zakresie zrobiono i napisano dotąd i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania.
Availability:
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 227-240.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski.
Language note
Część prac w języku angielskim. Streszczenie w języku polskim przy niektórych pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again